BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Ahad, 26 Disember 2010

goodbye , selamat tinggal

assalamualaikumm , sayangs :)

goodbye ? yahh goodbye , means selamat tinggal kan ? so apa kaitannya 'sentence' tu dengan entry aku pada kali ni ? erm , bertenang . tiada apa-2 yang bakal berlaku lahh , HAHA . memandangkan sch break almost done , aku terpaksa dan dipaksa untuk menyiapkan tugasan berguni yang telah disediakan oleh profesor-2 profesional smkdse :D disebabkan dan dikeranakan itu jugalah aku , aku IMAN NADZIRAH akan mengucapkan goodbye to :

* blog (but rarely unl kuds)
* facebook
* myspace (close acc lahh senang)
* kbsw (whooa , melalak)
* tidur lama sepanjang hari
* penyakit insomnia (kena sembuh as soon as possible)
* hangout with my aunt yang entah ke mana-2
* handphone (tidak!)
* mokies (rarely unl moko gk)
* my day dreaming
* geese kat rumah (aku tak dapat tengok korangs jalan-2)
* broadband
* charge laptop ;p
* laptop acer ni :'(
* mister coke (tanak minum dahh)
* macik pacik junk food (aku tanak makan korangs lagi)
* topup yang banyak
* charge handphone
* motor tua aka incik ego
* mulut celaka aku , HAHA
* pale otak sengit
* petua petua yang hampehh
* majalah-2 kartun yang lawak-2
* aktiviti lipat baju ft tidur
* buang masa
* impian mengarut
* janji merepek
* kenangan yang tak boleh dipinda
* miss kenangan :)
* perangai gelagela remaja dahulu kala
* penantian yang hampehh
* peminat gela
* menyedap telinga
* radio 0.o
* aktiviti snap pictures bukan-2
* berehat 24hours
* to give my shoulder for anyone who get damn problems
* blogwalking activity
* annoyed human
* shopping bukan-2
* naik basikal sampai hujung kampung
* texting stranger
* drama series
* movie kat cinema
* awak-2 yang dah hancurkan hati saia
* pikirkan benda yang nonsense
* kawan-2 yang tak boleh pakai
* activity mengumpul bag ft shoes
* masalah susah nak matching-kan shirt dengan shoe
* alasan tak masuk akal
* holiday
* swimming pool
* duit dalam tabung
* duit dalam bank
* teman cousins memancing
* google
* yahoo
* mozilla firefox
* enemies
* migrain (gonna be strong)
* surat atau msg berantai
* hari lahir ke enambelas
* stalker
* chowder
* miss understanding
* miss always make mistakes
* pilihan mengarut
* baca paper berjam jam
* pikirkan orangs lain
* mendengar bebelan si 'tak tahu pape'
* memikirkan copykittens yang weird tu :p

are these enough ? not enough at all lahh . banyak lagi tw , tapi hanya ni yang aku mampu type *penadds dohh :p

p/s : aku akan.....