BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Selasa, 28 Disember 2010

helo , selamat datang


salam kembali ke sekolah , kawans :)

haiyoo , kelihatannya duaribusebelas sudah menghampiri . usah gentar , kawans . jangan goyang ! ape nak takut ? HAHAH , still bernafas kan ? *insyAllah . kita kan GENERASI HEBAT ! kankankan ? memandangkan duaribusebelas kini sedang menjenguk kita , hendaklah kita sebagai seorang makhluk mengucapkan selamat datang kepadanya . dan aku pun tahu tahun hijrah sudah beberapa hari tiba dulu . okayy lupakan . act , entry aku kali ini aku nak mengucapkan hello dan selamat datang kepada :

* 2011
* sekolah
* perhimpunan berjam jam lamanya
* bebelan
* telinga kebal
* denda
* kantin
* our potluck
* koperasi
* labs
* tuanpuan bergelar cikgu
* kawankawan
* stay back sampai petang
* tuition
* homework
* exam ft test
* aktiviti menolong cikgu
* markah ADDMATH
* dare to fail !
* meja , whiteboard , kerusi , marker , pemadam whiteboard
* 5 sains agama
* experiment
* aktiviti menghafal
* jam loceng
* pukul lima setengah pagi
* study
* study group
* library
* buku rivision , buku latihan , testpad
* kalkulator
* pening kepala tak dapat jawab addmath
* sukan tahunan
* satu pelajar satu permainan
* latihan rumah sukan
* calon pengawas *winkwink
* tugasan berat
* miss penat
* kerja bergunung
* kegagalan
* ketawa
* kejayaan
* SPM
* 11A


whooa , macam banyak jer kan ? tak lahh , ada banyak lagi ni . ni yang aku malas nak pikir bab ni . cehh , padahal . awak semua pikirlah sendiri k . kan da besar , takan tak pahampaham . HAHA ! harap tahun duaribusebelas bagi banyak experiences yang best kan . aku tanak macam tahun duaribusepuluh ! SUMPAH tak best ! bored plusplus ! yang penting aku lagi hebat dari awak semua . konon lahh , HUHU . ni lahh namanya budak sekolah , kan .

p/s : iman hebat ! awak apa tahu ? HAHA