BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Rabu, 8 Disember 2010

LOMOgraphy

assalamualaikum , SAHABADD ,




entry kali ni aku nak bagitahu keCRAZYan aku terhadap LOMO CAMERA ni . aku dapat tahu about this camera from blog kawan aku , Dii . lagipun NOW semua orangs mahukan DSLR camera , why not LOMO camera ? it's cheaper than DSLR ! seriously aku sudaa lama menCHENTAinya tapi aku tak tahu ape name bendealah tu ngee . harga puns okayy but susa nak cari ehh ? erm , entahh la cs kat BP ade pulaa LOMOer . ade ke ? kalau ade bagitahu aku , ngee . suruh dia mengadap aku sekarang , HAHA . warna camera ni puns sangat cun , design macam model , BHAHAK . tapi aku rasa ade gak somebody yang tak suke dengan camera ni sebab dia ade fisheye view finder (macam menyemak) but aku rasa okayy jer . cehh ! da nak benda ni cakap laa okayy jer , HAHA . sape berani cakap camera ni cam camera menan aku puk dahi dia kuadkuads . haa , berani tak ? photo yang jadi puns aku tengok cun jer , tade masalah puns .



*ni cm oldschool


*ni sweet [plus] cute




*ni cm semard

aku ade sertakan sedikit gambar camera ni .
info lanjut pergi la GOOGLE atau YAHOO then search LOMO , ape susaa .