BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Rabu, 15 Disember 2010

whooa , hate that moment !

salam sejahtera , salam gemilang , salam 1Malaysia . and Assalamualaikumm


* today's story is about MR ANONYMOUS and my gulahati !
>heyy mister , im sorry for annoying your *snipped* request . act , i cant be what you want . so , really sorry yahh . fact , im belonged to someone *you didnt know . hmm , telalu susah nak buad keputusan NOW kerana , hmm banyak sebab lahh . tak perlu tahu ! bytheway , i cant imagine what HE will do to me if HE read your flowerlish msg ! both , please forgive me okayy . walaupuns kau sangat sweet bukan bermakna aku mahu terima kau . kau kawan aku , beb . and aku anggap kau macam abang aku tapi why kau mahukan aku ? HAHA , aku tak paham . bukan aku mahu perasan bagus atau bajed hebads tapi maybe ramai lagi lebih bagus dan hebads dari aku . is it right ? maaf , im chossy one .
>sayangs , why your attitude like that haa ? too childish lahh . im sorry cos being anger yesterday , HAHA . im not your 'very hot stuff 'so , dun control my life FULLSTOP . just takecare me and love me as i did , it enough kuds . erm , please hargai apa yang DIBERI and what are you belong !

*story about life !
kawan , bukan saia tak paham perasaan awak tapi saia tahu kalau saia cakap awak pasti tak dengar dan tak ikot puns , so buang masa saia jer . kan ? kalau saia ada bigbig problems puns awak tak pernah paham problem saia dan hanya cakap "SABAR , MAN' ! bukan mahu cakap besar tapi benda ni sudaa puns terjadi . saia jahads ? yahh , memang betul , kan ? saia tak boleh settlekan problems awak , HAHA . tapi saia rasa taya buad boyfie awak tu macam husband awak and belum tentu dia tu jodoh awak . dan saia rasa saia akan lakukan apa yang saia mention ni , hmm . maybe boyfie awak tu jodoh awak maybe bukan sebab perjalanan hidup ni masih jauh dan panjang lagi . so , malas nak banyak bunyi . terima jer lahh apa yang terjadi sebab awak dah pilih dia jadi boyfie awak . taya lahh mengeluh macam saia sselalu buad , HAHA . bytheway , aku rasa aku ada kawan yang STALKER , BHAHAK . keep it up , sayangs . aku tak tahu kenapa aku langsung tak boleh terima perubahan kau ! terlalu banyak berubah dan susah nak diubah balik . terima jer lahh kuds apa yang da terjadi ni . you're too HOT to handle .

p/s : everything akan settle , kawans :)