BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Selasa, 21 Disember 2010

first bestfriend :)

halo , peeps . assalamualaikumm :)

*entry panjang

heiit , kali ni aku nak story pasal bestfriend pertama aku . ngee , kita dah kawan sejak dari kerusi sekolah rendah lagi , HEHE . sekolah pun sekolah tumpang kat sekolah agama belakang masjid besar tu *tak tahu namenye . time tu standard satu , masa comel comel . time sekolah rendah aku tak berapa ingat memories kitorang *banyak makan semuts . yang penting , aku kenal dia . dan dia kenal aku *betul ke ayat aku ni ? HAHA . okayy-2 tape aku tulis kisah dari seolah menengah jer k .....


masa form one aku sekolah kat SMKDOJ then form two aku pindah sekolah SMKJKA *sekarang SMKDSE . kononnye nak belajar BAHASA ARAB , padahal aku macam tak 'ngam' lahh dengan sekolah lama , HUHU . alasan murni jer tu :) sejak aku masuk sekolah tu , aku selalu dengan dia jer . yelahh time tu mane aku kenal sape-2 , kan ? ngee , kadang-2 cikgu tersalah panggil name aku tahu dan dia pun same jugaa kuds . maybe sebab muke same kuds , hmm entahh lah . wal-2 tahun tak tahu ape sebabnye aku tibetibe berkawan baik dengan miss L *tahu kan ? act , aku lupe ape sebab kitorang rapat time tu , sorry . dipendekkan story , aku kat sekolah always dengan miss L lahh even kitorang berlainan kelas . sweet kuds time tu *entahh lah . tapi time tu aku langsung tak pikir perasaan dia and aku tak tahu dia kawan dengan sape time tu . so sorry , ngee *walaupun old story kan . after a few month , aku dah mule renggang dengan miss L , ni semua sebab incik Y ...

form three , aku PMR . whooa , suck gela time tu . belajar setengah mati :) aku baik dengan dia lagi *as twins kuds time tu . lama-2 lepas PMR aku tak tahu kenapa dia ade kawanbaik lain , HUHU . yahh aku tahu mase aku form two , bestfriend aku yang first miss L , then baru aku tulis name dia *jahatkan aku ? tapi time tu dia ada dua kawanbaik tahu tak *mafia kan ? HAHA , aku jer rilex jer kuds *pretend to be happy . aku kawan dengan Madheana and Sofea mase akhir tahun tu tapi tak gaduh kan dengan dia ? biasa-2 jer , cume tak sehaluan lah . jap-2 aku lupe pasal lagi surang budak ni , his nems is ZAIDY . the famous one in our sch . as he is a handsome boy , dia memang rapat gela dengan aku time tu but now tak lahh serapat dulu *contact-2 still ada . yang aku tak sangka , dia pernah kata aku tinggalkan dia kat kantin surang-2 , pastu aku jejalan dengan zaidy . whooa , aku tak sengaje lahh ! tersentak gela time dia bagitahu aku tapi aku buat macam tak bersalah jer . walaupun time dia cakap tu aku bersalah gela *macam nak jumpe hakim jer . HAHA .

okayy yang ni HOT STORY ! HAHA , maybe kite bukan lagi hot stuff awak tapi just read up yahh . awal tahun pe ekk ? adoi . lupekan lahh . a few month ago , dia ada BFF baru . aku tahu durangs rapat dari MS , kan ? *ni agak jer . tapi aku tak kesah tau , aku try jage friendship kitorang *tears drops on my laptop (tak kesah lahh kalau aku tengah nangis pun sekarang ni sebab tahun ni aku banyak kali nangis) . mase jadi urusetia Pengakap lagi berair mata aku , HAHA . balik dari jadi urusetia tu , cerpen aku pasal dia dahh siap *walaupun tak siap . nasib baik aku cuti sehari , bolehlah hantar rentetan tergediks aku kat cikgu , kononnye nak masok competition lahh . HAHA . story pasal stat aku kat ms lahh yang buat kitorang tak bertegur . aku tahu dia tak paham maksud semua tu . bukan aku benci kat dia tapi aku nak dia bahagia dengan kawanbaikbaru dia . dia tak paham ! this year (2010) aku kawan dengan Madheana , Mad dengar semua problems aku even aku tahu aku bukan besties dia saat tu . sambung bercerita....aku memang tak pernah naik bas awam . dia yang ajar tahu tak . 2 3 kali kuds aku naik bas pergi BSN teman dia ambil duit . hari yang aku ingat ialah masa dia belanja aku makan fried rice kat bpwalk , HAHA . kisah hantu gigi dengan hujan di petang hari , tak tahu lahh dia ingat tak . kelakar gela . tapi time tu aku memang tak sangka yang dia HANTU MAKAN , HAAHA . lepas makan kat bpwalk , makan kat tasik pulak . aku memang tade duit time tu so , dia jer yang support aku . HAHA . aku dah rosakkan presents yang dia pernah bagi , tak tahu kenapa aku jahat sangat . maybe aku tak pernah rasa apa yang kawanbaikbaru dia rasa bila kawan dengan dia . how sweet you all . aku dah rosakkan friendship kitorang ke ? erm , maybe dia lebih bahagia kat sane sebab tu aku suruh dia pergi . maybe imma just a stalker kuds , HAHA . ngekks , aku tanak lahh ambil kawanbaik orang . lagipun memang mereka rapat gela-2 . time aku blogwalking , aku tenampak kat page 'i luv them' dia , ada name aku . wahh , aku smile jer :) tapi hari ni da tade , tak rabak lak hati aku . tape ohh , tak harap puns . okayy jer .

banyak lagi story ni tapi memories aku macam blank jer , HUHU . boleh tak del all ours memories ni ? hmm , tak tahu lahh . just mulekan new life awak without kite cause kite tade ape pun nak dibanggakan as KAWANBAIK . just menyakitkan hati jer kan . ohhmygosh , da banjir ! will pray for your happiness , kawan . awak baik , kita jahad . so macam langit dengan bumi meliku jer kan . Ya Allah ape nak jadi dengan hidup aku ni ? tape budak-2 gela gelaan tu ade ! kan , sayanggs ?

p/s : maaf if banyak kesalahan ejaan cause aku tanak recheck entry ni :)