BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Jumaat, 31 Disember 2010

yang sebenar benarnya , hmm ...

assalamualaikum :)

tittle dia macam lahh GAH sangat , ngee . yang sebenar benarnya ? apa yang sebenar benarnya ? yang sebenar benarnya saya mahukan ialah :





* saya akan pastikan 'mereka' ada di bahu saya sebalik saja saya dapatkan mereka , HHE :)

seterusnya....



* kasut yang sangat bergaya ini akan membuatkan saya kelihatan lebih HOT macam SUN RAYS , kan ? kan ? act , suka kasut macam Scha pakai dalam Awan Dania 3 , sangat cute :)

dan...



* sneaker ini akan membuatkan minah minah indie menangis bila tengok saya pakai . HAHA , cool kan . macam yuna :)

ini jugaa...



* sangat memerlukan 'benda' ni , HAHA . paham paham jer lahh , bulu mata saya tak lahh panjang ft melentik macam awak . sedih lahh tengok keadaan mata saya ni , HAHA -.-

the most wanted thing...



* can can perfumes paris hilton . whooa , sangat wangi tahu . give me one , please ! ==;



* mister smarties , HAHA . 'dia' sangat bergaya dan macho . dan saya teruja untuk memilikinya :) ayah , can you buy this one for me ? only one lahh , HAHA :D

and...



* even rupa 'dia' macam saya punya tapi 'dia' cantik . warna putih yang suci . suka suka :) nak jugaa :)





* barangan berunsurkan karakter DOMO KUN . yang atas tu , night lamp tapi tak nampak macam night lamp kan ? macam annoying box jer , HAHA . yang bawah tu , patungnya . if ada orang bagi aku 'benda alah' ni . sure aku sayangg gela kat dia . beli masa birthday pun okay , kan ? aku pernah nampak kat summit ! HEHE :)

LASTLY....



* awak tahu dia siapa ? HAHA , sini sini . nak bagitahu ni :) dia ialah FUTURE BOYFIE saya . and if they come for you , they will have to fight me ! HAHA , see ! how much i love him . HAHA , kalau saya dengar lagu AFTER MIDNIGHT by YUNA mesti teringat kat TAEYANG ni :) dia macho , sexy , hot , cute , sweet , semua yang hebat ada pada dia . HAHA , berangan betul lahh . tapi serious sangat minat pada dia :)

SEKIANN...

p/s : hopefully my dream become true . satu pun jadi lahh , HEHE :) terlalu banyak senyum lahh pulakk :)